Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske (CROSBI ID 483291)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Rajh, Edo ; Vranešević, Tihomir ; Tolić, Davor Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske // Marketing države – marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing, 2001. str. 231-235-x

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo ; Vranešević, Tihomir ; Tolić, Davor

hrvatski

Tržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske

Svrha rada je utvrditi razinu tržišne vrijednosti maraka (brand equity) u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske, te je s tim ciljem provedeno istraživanje u okviru tri kategorije prehrambenih proizvoda (kava, čokolada, pivo). Tržišna vrijednost marke se najčešće definira kao dodana vrijednost koju marka pridodaje proizvodu. Moguća su dva pristupa tržišnoj vrijednosti marke – financijski i potrošački, s tim da se potrošački pristup može dodatno razlikovati s obzirom je li naglasak stavljen na kognitivnu ili biheviorističku dimenziju ponašanja potrošača. U istraživanju je prihvaćena bihevioristička konceptualizacija tržišne vrijednosti marke. Istraživanje je provedeno telefonskom anketom na uzorku od 495 ispitanika iz cijele Hrvatske, uz proporcionalnu zastupljenost pojedinih županija s obzirom na broj stanovnika. Za utvrđivanje tržišne vrijednosti maraka primjenjena je mjera zamjenjivosti, kojom se potrošači smještaju u jedan od šest mogućih segmenata. Stopa ponovljene kupnje je prema ovoj metodi ključni indikator tržišne vrijednosti marke. Na temelju rezultata istraživanja identificirane su marke s najvećom tržišnom vrijednošću, te su doneseni zaključci o profitabilnosti marketinga u istraživanim kategorijama proizvoda.

tržišna vrijednost marke; prehrambena industrija; mjera zamjenjivosti; stopa ponovljene kupnje; profitabilnost marketinga

nije evidentirano

engleski

Brand Equity in Food Industry in the Republic of Croatia

nije evidentirano

brand equity; food industry; measure of substitutability; repeat rate; marketing profitability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

231-235-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing države – marketing hrvatske države

Rocco, Fedor

Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing

Podaci o skupu

XVII. Kongres CROMAR-a Hrvatske

predavanje

15.11.2001-16.11.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija