Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.) (CROSBI ID 13655)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Elezović, Ines ; Rukavina, Izvor ; Pažur, Monika ; Vahtar, Dorijan ; Čehulić, Mateja ; ) (Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2016

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Elezović, Ines ; Rukavina, Izvor ; Pažur, Monika ; Vahtar, Dorijan ; Čehulić, Mateja ; )

Ines Elezović

hrvatski

(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.)

Projekt praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma Građanskoga odgoja i obrazovanja provodio se od kolovoza 2012. do kolovoza 2014. godine u osam osnovnih i četiri srednje škole. Polovicu tih škola koordinirali su Centar za mirovne studije, Mreža mladih Hrvatske i GONG, a polovicu Agencija za odgoj i obrazovanje. U ovome se izvješću prikazuju rezultati praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma u svih 12 škola tijekom školske godine 2012./2013.

kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja ; eksperimentalna provedba ; praćenje i vrednovanje ; istraživanje ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Citizenship Education Power(lessness): The Conjoint Monitoring and Evaluation Report on Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum in 12 Primary and Secondary Schools (2012/2013)

nije evidentirano

citizenship education curriculum ; pilot-implementation ; monitoring and evaluation ; research ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2016.

9789537556518

284

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija, Politologija, Sociologija

Poveznice