(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.) (CROSBI ID 13655)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Elezović, Ines ; Rukavina, Izvor ; Pažur, Monika ; Vahtar, Dorijan ; Čehulić, Mateja ; )
Ines Elezović
hrvatski
(Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja: objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.)
Projekt praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma Građanskoga odgoja i obrazovanja provodio se od kolovoza 2012. do kolovoza 2014. godine u osam osnovnih i četiri srednje škole. Polovicu tih škola koordinirali su Centar za mirovne studije, Mreža mladih Hrvatske i GONG, a polovicu Agencija za odgoj i obrazovanje. U ovome se izvješću prikazuju rezultati praćenja i vrednovanja eksperimentalne provedbe kurikuluma u svih 12 škola tijekom školske godine 2012./2013.
kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja ; eksperimentalna provedba ; praćenje i vrednovanje ; istraživanje ; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Citizenship Education Power(lessness): The Conjoint Monitoring and Evaluation Report on Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum in 12 Primary and Secondary Schools (2012/2013)
nije evidentirano
citizenship education curriculum ; pilot-implementation ; monitoring and evaluation ; research ; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2016.
9789537556518
284
objavljeno