Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education (CROSBI ID 225562)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Gazibara, Senka
hrvatski
Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education
Prikaz knjige Art for Art's Sake? The Impact of Arts Education bavi se pitanjima umjetničkog odgoja i obrazovanja, njegova trenutačnog položaja u suvremenoj školi te učinaka na razvoj vještina potrebnih u 21. stoljeću. Temeljno pitanje koje raspravljaju autori knjige jest sama svrha umjetničkog odgoja i obrazovanja, pitanje transfera vještina s područja umjetničkog odgoja i obrazovanja na neumjetnička područja. Iscrpnim izvješćem relevantnih te aktualnih istraživanja ove tematike, kritičkim promišljanjem problema i stanja umjetničkog odgoja i obrazovanja u kurikulumima suvremenih škola, autori razjašnjavaju zašto umjetnički odgoj i obrazovanje treba ostati sastavni dio odgoja i obrazovanja svakoga djeteta. Pokazali su kako su umjetnosti jedan od načina poticanja vještina za inovativno društvo, ali i podsjetili na primaran razlog umjetničkog odgoja i obrazovanja: intrinzičnu vrijednost umjetnosti i važnih navika uma koje one razvijaju.
umjetnički odgoj i obrazovanje ; učenici ; škola ; transfer vještina
nije evidentirano
engleski
Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education
nije evidentirano
Arts Education ; students ; school ; skill transfer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24 (4)
2015.
583-587
objavljeno
1330-0288
10.5559/di.24.4.07