Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education (CROSBI ID 225562)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Gazibara, Senka Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 24 (2015), 4; 583-587. doi: 10.5559/di.24.4.07

Podaci o odgovornosti

Gazibara, Senka

hrvatski

Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education

Prikaz knjige Art for Art's Sake? The Impact of Arts Education bavi se pitanjima umjetničkog odgoja i obrazovanja, njegova trenutačnog položaja u suvremenoj školi te učinaka na razvoj vještina potrebnih u 21. stoljeću. Temeljno pitanje koje raspravljaju autori knjige jest sama svrha umjetničkog odgoja i obrazovanja, pitanje transfera vještina s područja umjetničkog odgoja i obrazovanja na neumjetnička područja. Iscrpnim izvješćem relevantnih te aktualnih istraživanja ove tematike, kritičkim promišljanjem problema i stanja umjetničkog odgoja i obrazovanja u kurikulumima suvremenih škola, autori razjašnjavaju zašto umjetnički odgoj i obrazovanje treba ostati sastavni dio odgoja i obrazovanja svakoga djeteta. Pokazali su kako su umjetnosti jedan od načina poticanja vještina za inovativno društvo, ali i podsjetili na primaran razlog umjetničkog odgoja i obrazovanja: intrinzičnu vrijednost umjetnosti i važnih navika uma koje one razvijaju.

umjetnički odgoj i obrazovanje ; učenici ; škola ; transfer vještina

nije evidentirano

engleski

Ellen Winner, Thalia R. Goldstein i Stéphan Vincent-Lancrin (2013). ART FOR ART'S SAKE? The Impact of Arts Education

nije evidentirano

Arts Education ; students ; school ; skill transfer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (4)

2015.

583-587

objavljeno

1330-0288

10.5559/di.24.4.07

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost