Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja (CROSBI ID 94253)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Segetlija, Zdenko Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja // Suvremena trgovina (Zagreb), 27 (2002), 4-5; 116-117-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja

Suvremeni marketing vezan je uz nove koncepcije menadžmenta, koje se temelje na razvoju informacijskih tehnologija. Za maloprodajna je poduzeća važna spoznaja da se upravljanje znanjem (Knowledge Management - KM) razvijalo od unutarnje orijentacije na proizvodnost, preko orijentacije na kupce pa sve do orijentacije na interakciju s kupcima i dalje na orijentaciju na kupce kao nositelje određenih spoznaja. Suvremeni maloprodavači mnoge probleme implementacije marketinga obuhvaćaju primjenom koncepta cjelovitog upravljanja kvalitetom (TQM - Total Qualitiy management) i spomenutoga koncepta upravljanja znanjem (KM).

znanje; informacijska tehnologija; upravljanje znanjem; marketing

nije evidentirano

engleski

-

nije evidentirano

-

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (4-5)

2002.

116-117-x

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija