Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja (CROSBI ID 94253)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Upravljanje znanjem, marketing i maloprodaja
Suvremeni marketing vezan je uz nove koncepcije menadžmenta, koje se temelje na razvoju informacijskih tehnologija. Za maloprodajna je poduzeća važna spoznaja da se upravljanje znanjem (Knowledge Management - KM) razvijalo od unutarnje orijentacije na proizvodnost, preko orijentacije na kupce pa sve do orijentacije na interakciju s kupcima i dalje na orijentaciju na kupce kao nositelje određenih spoznaja. Suvremeni maloprodavači mnoge probleme implementacije marketinga obuhvaćaju primjenom koncepta cjelovitog upravljanja kvalitetom (TQM - Total Qualitiy management) i spomenutoga koncepta upravljanja znanjem (KM).
znanje; informacijska tehnologija; upravljanje znanjem; marketing
nije evidentirano
engleski
-
nije evidentirano
-
nije evidentirano