Ekonomska osnova razvoja golfa u hrvatskom turizmu: Perspektive i zablude (CROSBI ID 225808)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka
hrvatski
Ekonomska osnova razvoja golfa u hrvatskom turizmu: Perspektive i zablude
Polazeći od spoznaje da je golf danas jedan od najpopularnijih i najrazvijenijih sportova u svijetu, posebno u emitivnim turističkim zemljama, proizlaze potrebe za izgradnjom golf centara u Hrvatskoj. Analiza tržišta golfa pokazuje da je golf danas kao sport postao nezaobilazan i nužan dio turističke ponude, ne samo u europskim zemljama, nego diljem svijeta. Turistička putovanja motivirana igranjem golfa doživljavaju veliku ekspanziju na vodećim emitivnim turističkim tržištima svijeta. Danas oko 150 milijuna ljudi putuje u one destinacije koje raspolažu kvalitetnim golf terenima, što predstavlja oko 1/4 ukupnih inozemnih turističkih putovanja u svijetu. Polazeći od ekonomskih kriterija golfa koje smo istražili i prezentirali u ovom radu, smatramo da treba izvršiti revalorizaciju postojećih planova. Izgradnji golf objekata s pratećim infrastrukturom treba prethoditi precizna i argumentirana studija razvoja s tržišnim, ekonomskim, ekološkim i svim drugim parametrima, koja će utvrditi ekonomsku efikasnost te društvenu rentabilnost svakog projekta posebno. U radu se došlo do zaključka da je izgradnja golf terena potreba razvoja kvalitetnog turizma u Hrvatskoj, pa bi ga zbog toga trebali podržati svi relevantni čimbenici, od vlade do turističkih poduzeća. Međutim, profitabilnost golfa moguće je postići samo u najrazvijeniji turističkim destinacijama, a tih u Hrvatskoj ima svega nekoliko.
turizam; golf; ekonomska osnova razvoja golfa
nije evidentirano
engleski
The economic basis of the development of golf in Croatian tourism: Prospects and misconceptions
nije evidentirano
tourism; golf; economic base of the development of golf
nije evidentirano