Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika. (CROSBI ID 633224)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika. // Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Findak, Vladimir (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2010. str. 149-154

Podaci o odgovornosti

Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Kević, Gordana: Šiljeg, Klara

hrvatski

Razlike između homogeniziranih skupina unutar razrednog odjela na temelju subjektivne procjene učenika - pobjednika.

Nerijetko je slučaj u školskoj praksi da se procedure provjeravanja znaju produžiti više od dva, tri školska sata. Navedeno nije dobra osnova za sustavan i kvalitetan rad. Upravo ti praktični razlozi bili su baza za razvijanje ideje o brzom formiranju homogeniziranih skupina koje su nastale na prvom satu i u okviru prvih pet minuta uvodnog dijela sata tjelesne i zdravstvene kulture. Cilj istraživanja je bio utvrditi homogenizirane skupine unutar razrednog odjela i razlike među njima. Nakon uvodnog dijela sata gdje je provedena elementarna igra trčanja „spas - kolut“, učenici osmogodišnjaci koji su pobjedili izabrali su šest kolega prema osobnom izboru. Na taj način stvorena je jedna (izabrana) homegenizirana skupina. Drugu skupinu sačinjavali su preostali učenici. T-test pokazao je značajne razlike između aritmetičkih sredina prve (od učenika izabrane) i druge podskupine. Najveće razlike uočene su u sposobnostima brzine trčanja na 20 m, gađanja lopticom u metu, trčanja preko prepreka i bacanje medicinke tj. brzine, eksplozivne snage, preciznosti i koordinacije. Subjektivna procjena učenika nakon pobjede u igri dovela je do izbora učenika sličnih (boljih) motoričkih sposobnosti.

učenici; homogenizirane skupine; motoričke sposobnosti

nije evidentirano

engleski

Differences between homogenized group within class section based on an objective assessment of students - winners.

nije evidentirano

students; homogenized group; motor skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

149-154.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

953-95082-6-6

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Findak, Vladimir

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

Podaci o skupu

Zbornik radova 19. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske. Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

predavanje

22.06.2010-26.06.2010

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano