Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja. (CROSBI ID 633232)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrgan, Josip: Zečić, Miroslav: Šiljeg, Klara
hrvatski
Relacije između školskog vladanja i kinantropoloških obilježja.
Autori nisu našli na istraživanja koja stavljaju u odnos ocjene iz vladanja i kinantropološka obilježja. Jedan dio praktičara smatra da takve razlike postoje, dok drugi sumnjaju u opravdanost takve alternative. Na uzorku 192 učenika prvih razreda Obrtničke škole Sisak u razdoblju od 4 školske godine pokušalo se utvrditi postoje li razlike između kinantropoloških obilježja i školskog vladanja tipa uzorno, dobro i loše. Multivarijanta analiza varijance nije pokazala značajne razlike, iako smo primjetili da učenici lošeg vladanja koji su kroz nastavnu godinu dobili pedagošku mjeru i to: opomenu pred isključenje, postupak pred isključenje te su počinili teže prijestupe iz Pravilnika o pedagoškim mjerama škole u nekim varijablama (ekplozivna snaga) imali nešto više vrijednosti.
kinantropološka obilježja; školsko vladanje
nije evidentirano
engleski
Relations between school governance and kin-anthropological features.
nije evidentirano
kinanthropological characteristics; school governance
nije evidentirano
Podaci o prilogu
147-153.
2008.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-95082-4-9
Podaci o matičnoj publikaciji
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske “Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije“.
Neljak, Boris
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
17. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: "Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
predavanje
24.06.2008-28.06.2008
Poreč, Hrvatska