Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza dimenzija kognitivnih procesa i dimenzija znanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva (CROSBI ID 225933)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Borić, Ivana Analiza dimenzija kognitivnih procesa i dimenzija znanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 3; 286-296

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Borić, Ivana

hrvatski

Analiza dimenzija kognitivnih procesa i dimenzija znanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva

Cilj istraživanja bio je utvrditi koje dimenzije kognitivnih procesa i znanja pomoću pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje potiču udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva za 4. razred osnovne škole odobrene od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta za školsku godinu 2014./2015. Analiza je provedena na temelju šest dimenzija kognitivnih procesa i četiri dimenzije znanja prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji (2001.). Rezultati ukazuju kako postoje određene razlike među pitanjima analiziranih udžbenika i radnih bilježnica te kako su najzastupljenija pitanja koja potiču najnižu dimenziju kognitivnih procesa (59%-81% pitanja iz udžbenika te 42%-71% pitanja iz radnih bilježnica) i najnižu dimenziju znanja (50%-73% pitanja iz udžbenika te 42%-75% pitanja iz radnih bilježnica).

nastava Prirode i društva ; dimenzije kognitivnih procesa ; dimenzije znanja ; revidirana Bloomova taksonomija ; udžbenici ; radne bilježnice

nije evidentirano

engleski

Analysis of the dimensions of cognitive processes and dimensions of knowledge in textbooks and workbooks for Science and Society

nije evidentirano

Science and Society ; dimensions of cognitive processes ; dimensions of knowledge ; revised Bloom's Taxonomy ; textbooks ; workbooks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

156 (3)

2015.

286-296

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice