Analiza dimenzija kognitivnih procesa i dimenzija znanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva (CROSBI ID 225933)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Borić, Ivana
hrvatski
Analiza dimenzija kognitivnih procesa i dimenzija znanja u udžbenicima i radnim bilježnicama Prirode i društva
Cilj istraživanja bio je utvrditi koje dimenzije kognitivnih procesa i znanja pomoću pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje potiču udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva za 4. razred osnovne škole odobrene od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta za školsku godinu 2014./2015. Analiza je provedena na temelju šest dimenzija kognitivnih procesa i četiri dimenzije znanja prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji (2001.). Rezultati ukazuju kako postoje određene razlike među pitanjima analiziranih udžbenika i radnih bilježnica te kako su najzastupljenija pitanja koja potiču najnižu dimenziju kognitivnih procesa (59%-81% pitanja iz udžbenika te 42%-71% pitanja iz radnih bilježnica) i najnižu dimenziju znanja (50%-73% pitanja iz udžbenika te 42%-75% pitanja iz radnih bilježnica).
nastava Prirode i društva ; dimenzije kognitivnih procesa ; dimenzije znanja ; revidirana Bloomova taksonomija ; udžbenici ; radne bilježnice
nije evidentirano
engleski
Analysis of the dimensions of cognitive processes and dimensions of knowledge in textbooks and workbooks for Science and Society
nije evidentirano
Science and Society ; dimensions of cognitive processes ; dimensions of knowledge ; revised Bloom's Taxonomy ; textbooks ; workbooks
nije evidentirano