Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja (CROSBI ID 225934)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Škugor, Alma Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 621-640

Podaci o odgovornosti

Škugor, Alma

hrvatski

Procjena samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva studenata budućih učitelja primarnoga obrazovanja

Procjena samoefikasnosti poučavanja važan je preduvjet pripreme studenata budućih učitelja za rad zbog povezanosti s očekivanim ishodom poučavanja. Stoga je cilj provedenoga istraživanja bio utvrditi procjenu samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva kod studenata 2. i 5. godine učiteljskih studija (N=535) iz četiriju regionalnih centara Republike Hrvatske. Rezultati upućuju na zaključak da se studenti procjenjuju kao vrlo samoefikasni u poučavanju Prirode i društva te da imaju visoka očekivanja ishoda poučavanja Prirode i društva. Studenti vjeruju kako samoefikasniji učitelji, te učitelji s višim očekivanim ishodima poučavanja utječu na rezultate učenika. Ako je učitelj efikasan u poučavanju Prirode i društva, i očekivani ishod poučavanja bit će bolji i obrnuto. Ako se analizira procjena samoefikasnosti studenata s obzirom na godinu studija, tada se može zaključiti da se studenti 5. godine procjenjuju samoefikasniji, što se i očekivalo, ali da se studenti ne razlikuju u procjeni očekivanih ishoda poučavanja Prirode i društva, nego obje skupine studenata imaju visoka očekivanja ishoda poučavanja. Studentima je potrebno osigurati zadržavanje razvijene samoefikasnosti poučavanja Prirode i društva te njezin prijenos u buduću učiteljsku praksu, a pripravnicima i učiteljima omogućiti organizirani sustav potpore različitim oblicima cjeloživotnoga učenja.

metodika prirode i društva ; očekivani ishod poučavanja ; samoefikasnost poučavanja ; studenti učiteljskih studija

nije evidentirano

engleski

Primary education students assessment of self- efficacy in teaching Science and Society

nije evidentirano

didactics of science and society ; primary education students ; expected outcome of teaching ; teaching self-efficacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (4)

2015.

621-640

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice