Utjecaj elektroničke trgovine na promjene maloprodajne strukture (CROSBI ID 483335)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Utjecaj elektroničke trgovine na promjene maloprodajne strukture
U radu se polazi od definiranja razvoja maloprodajnih oblika (posebno oblika prodavaonica) kao glavnoga strategijskog opredjeljenja maloprodajnog poduzeća. Razvoj informacijskih tehnologija predstavlja osnovicu za objašnjenje promjena maloprodajnih oblika (posebno oblika prodavaonica), a suvremene informacijske tehnologije i na njima utemeljeni informacijski sustavi postaju strategijsko oružje maloprdajnoga poduzeća. Posebno se to može uočiti sagledavanjem razvoja inovativnih oblika managementa maloprodajnoga poduzeća (npr. u sustavu Enterprise Resource Planning - ERP). Primjenom suvremenih informacijskih tehnologija nastaju, dakle, novi maloprodajni oblici koji će omogućiti i novu podjelu maloprodajnoga tržišta. U tome smislu pokušava se dati novija klasifikacija suvremenih oblika prodavaonica. Osim toga, razmatra se i mogući utjecaj elektroničke trgovine na postojeće oblike stacionarne maloprodaje, odnosno na promjene maloprodajne strukture.
elektronički; trgovina; maloprodaja; struktura; logistika
nije evidentirano
engleski
The impact of electronic commerce on the changes in retail structure
nije evidentirano
electronic; commerce; retail; structure; logistics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-39.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XXV. jubilarni međunarodni skup : zajednički seminari i savjetovanja DE+EC+CCMB MIPRO 2002 : zbornik
Čišić, Dragan
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
Podaci o skupu
Jubilarni međunarodni skup (25 ; 2002)
predavanje
20.05.2002-24.05.2002
Opatija, Hrvatska