Kružna raskrižja grada Đakova (CROSBI ID 402446)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Maričić, Ivan
Dimter, Sanja
hrvatski
Kružna raskrižja grada Đakova
Zbog zahtjeva za što većom sigurnošću u cestovnom prometu javila se potreba za izradom sigurnijih raskrižja. U Europi i Hrvatskoj veliku primjenu našla su kružna raskrižja. Neke od prednosti su kontinuiranost u vožnji, manji troškovi održavanja u odnosu na semaforizirana raskrižja, smanjena brzina prilikom ulaska u rotor, što ide na stranu sigurnosti, te manji broj konfliktnih točaka nego na klasičnim raskrižjima - izbjegavaju se opasna skretanja ulijevo. Vožnja u rotoru se odvija u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Minimalni broj krakova je tri. Veliki problem u urbanim mjestima predstavljaju prostorni kriteriji, najčešće zbog nedostatka prostora za kvalitetnu izvedbu pa kružni tokovi u takvim sredinama imaju vrlo male brzine i velike skretne kuteve prednjih kotača. Kružna raskrižja imaju veću propusnu moć u odnosu na standardna kanalizirana raskrižja.
kružna raskrižja; kriteriji za izvođenje; grad Đakovo
nije evidentirano
engleski
Roundabouts in city of Đakovo
nije evidentirano
roundabouts; criteria; city of Djakovo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
28.09.2015.
obranjeno
urn:nbn:hr:133:064576
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Osijek