Istraživanja 2005.-2015. - Katedra za analizu i obradu geodetskih mjerenja (CROSBI ID 13699)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Istraživanja 2005.-2015. - Katedra za analizu i obradu geodetskih mjerenja / Research 2005-2015 - Department for analysis and processing of geodetic measurements / Rožić, Nevio (ur.) Zagreb: Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015

Rožić, Nevio

Istraživanja 2005.-2015. - Katedra za analizu i obradu geodetskih mjerenja

Deset godina rada Katedre za analizu i obradu geodetskih mjerenja, Zavoda za geomatiku Geodetskog fakulteta, poticajna je prigoda za retrospektivu i prigodno obilježavanje simbolične godišnjice. Ono je vezano uz priređivanje i izdavanje ove publikacije, čiji sadržaj objedinjuje odabir najvažnijih istraživačkih aktivnosti i rezultata rada Katedre u razdoblju 2005.-2015. godine, odnosno ukazuje na postignuća Katedre ostvarena u okviru realizacije znanstvenih, razvojnih i stručnih istraživanja. Sadržaj publikacije može se smatrati svojevrsnom inventurom istraživačkog rada Katedre i njenih istraživača, koji je uobličen u formu zbirke prigodno odabranih značajnijih postignuća. Odabrani radovi, tj. članci, izlaganja na skupovima, publikacije, projekti, elaborati i studentski ocjenski radovi predočeni su u svom izvornom ili sažetom obliku, uz odgovarajuće tehničko uređenje i grafičko oblikovanje. Radovi su u okviru svih tematskih poglavlja ("Radovi u časopisima", "Radovi na skupovima", "Publikacije", "Projekti" i "Ocjenski radovi") predočeni sukladno vremenskom slijedu nastanka. Posljednje poglavlje publikacije "In memoriam" posvećeno je prvom pročelniku Katedre za analizu i obradu geodetskih mjerenja, pokojnom prof. dr. sc. Ladislavu Feilu. Osim prigodnog karaktera vezanog uz obilježavanje desete godišnjice rada Katedre, ova publikacija svakako ima i šire značenje. Ona sabire, objedinjuje i dokumentira na istom mjestu značajnije istraživačke rezultate rada Katedre, koji bi s prolaznošću vremena postali dostupni fragmentarno ili bi se dijelom zaboravili. S tog gledišta, sadržaj publikacije direktno i indirektno jest faktografski vjerodostojna "slika" desetljetnog vremenskog razdoblja, tj. ljudi, institucija, procesa i sadržaja koji su u sinergiji interesa, rada i motivacije dali prinos razvitku znanosti i struke te stjecanju novih spoznaja u procesu rješavanja specifičnih geodetskih problema i zadaća.

istraživanje; geodezija

Research 2005-2015 - Department for analysis and processing of geodetic measurements

research; geodesy