Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijski tijekovi u logistici (CROSBI ID 94303)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Lamza-Maronić, Maja Informacijski tijekovi u logistici // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, 2 (2002), 23-38

Podaci o odgovornosti

Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Informacijski tijekovi u logistici

Zaoštravanje konkurencije do kojeg dolazi zbog sve jačeg otvaranja tržišta i internacionalizacije poslovanja, skraćivanja životnih ciklusa proizvoda i sl., uvjetuju i adekvatnu reakciju poduzeća. Današnja uspješna poduzeća moraju globalizirati svoja nabavna i prodajna tržišta i uvesti nove koncepcije menadžmenta kod kojih do izražaja dolazi fleksibilnost i vremenska optimalnost proizvodnje njihovih proizvoda i/ili usluga. Zbog svega toga raste i uloga poslovne logistike. Poduzeća trebaju uvoditi nove koncepcije u menadžmentu kao što su:Just in Time (JIT), Quick Response (QR), Efficient Consumer Response (ECR) i druge. Naime, logistički zadaci ne završavaju na granicama poduzeća, nego se promatra cijeli logistički lanac, u kojem je neophodna uspješna i učinkovita suradnja partnera. Da bi se ta suradnja mogla ostvariti, potrebna je transparentnost izvršenih učinaka koja se treba ostvariti oblikovanjem odgovarajućih informacijskih sustava poduzeća i informacijskih tijekova u cijelom logističkom lancu.

informacijski sustav; informacijska tehnologija; poslovna logistika; logistički lanac; Just in Time (JIT); Quick Response (QR); Efficient Consumer Response (ECR)

Rad je kao predavanje prezentiran na II. znanstvenom kolokviju Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, održanom 11.19.2002., Poreć, Hrvatska.

engleski

Information flows in logistics

nije evidentirano

information system; information technology; business logistics; logistical chain; Just in Time (JIT); Quick Response (QR); Efficient Consumer Response (ECR)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2002.

23-38

objavljeno

1847-361X

Povezanost rada

Ekonomija