Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeli odnosa s javnostima (CROSBI ID 13705)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Tafra-Vlahović, Majda Modeli odnosa s javnostima. Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2016

Podaci o odgovornosti

Tafra-Vlahović, Majda

engleski

Modeli odnosa s javnostima

Za osobe koje se profesionalno bave odnosima s javnostima i komunikacijskim menadžmentom od vitalne je važnosti prepoznati ograničenja komunikacije. Poteškoća je u tome što su komunikacijska rješenja uglavnom jednostavnija, jeftinija i lakše ih se provodi. Ponekad se čini lakše predložiti upravi komunikacijsko rješenje nego preporučiti da se uhvate u koštac s pravim uzrokom. Nadalje, kao komunikacijski stručnjaci, profesionalci odnosa s javnostima ne trebaju nužno prepoznati da komunikacija nije jedino i pravo rješenje. Pravo je rješenje u komunikaciji koja bi trebala biti dio sveobuhvatnog programa koji uključuje i druga praktična rješenja. Taj je cilj korištenja komunikacije u svrhu unapređenja ugleda a time i učinka i vrijednosti organizacije pravi izazov za menadžera odnosa s javnostima. Sve je na izgled slično, a ipak, uvijek posve različito. Upravo zbog te različitosti važno je temeljito upoznati i razumjeti modele odnosa s javnostima u svoj njihovoj dinamičnosti, promjenjivosti i iznenađenjima, kako bi, u dodiru s onim što u nastavi često zovemo stvarni život, imali znanja, sposobnosti i hrabrosti uhvatiti se u koštac s probemima i izazovima. Odnosi s javnostima kao profesija nisu margina organizacijskog djelovanja u društvenom životu, oni jesu organizacijsko djelovanje, prožimaju ga kao vitalno vezivno tkivo. Kako svijet postaje sve više digatiliziran, globaliziran i umrežen, komuniciranje postaje sve važnije.

komuniciranje; modeli odnosa s javnostima; menadžment

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Koprivnica: Sveučilište Sjever

2016.

978-953-7809-30-0

145

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti