Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj učeničkog razumijevanja astronomije kroz nastavu fizike (CROSBI ID 402573)

Ocjenski rad | diplomski rad

Perković Kušić, Tajana Razvoj učeničkog razumijevanja astronomije kroz nastavu fizike / Planinić, Maja (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Perković Kušić, Tajana

Planinić, Maja

hrvatski

Razvoj učeničkog razumijevanja astronomije kroz nastavu fizike

U Hrvatskoj tek u rijetkim srednjim školama postoji izborna nastava astronomije. Učenici o svemiru, Sunčevom sustavu i astronomskim pojavama koje su vezane i utječu na život na Zemlji, mogu naučiti iz drugih predmeta s kojima je astronomija povezana. Najviše takvih sadržaja ima u fizici. Na osnovi miskoncepcija koje su ustanovljene prijašnjim istraživanjima i astronomskim sadržajem koji se po programu obrađuje kroz nastavu fizike, osmislila sam test od 30 pitanja. Test sam provela na 135 učenika prvih i četvrtih razreda, iz tri različite srednje škole, kako bih ispitala kakvo je njihovo poznavanje osnovnih ideja iz astronomije te koje miskoncepcije imaju i koliko im nastava fizike pomaže da ih napuste. Pokazalo se da postoji razlika, iako ne jako velika. Učenici četvrtog razreda očekivano su test nešto bolje riješili, no neke miskoncepcije pokazale su se vrlo čvrste te su se pojavile i u prvom i u četvrtom razredu. Dani su primjeri kako bi se kroz nastavu fizike te pogrešne ideje mogle promijeniti.

astronomija; nastava fizike

nije evidentirano

engleski

Development of student understanding of astronomy through physics teaching

nije evidentirano

astronomy; physics teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

23.03.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Fizika