Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Autodesk Maya – Modeling Using Polygons (CROSBI ID 226513)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bernik, Andrija ; Sabati, Zvonimir ; Raljević, Luka Autodesk Maya – Modeling Using Polygons // Polytechnic and design, 4 (2016), 1; 15-30

Podaci o odgovornosti

Bernik, Andrija ; Sabati, Zvonimir ; Raljević, Luka

engleski

Autodesk Maya – Modeling Using Polygons

U završnom radu se istražuju mogućnosti modeliranja pomoću poligona. U početku se objašnjavaju razlozi odabira teme i upoznaje sa samim 3D modeliranjem i njegovim utjecajem u djelatnostima kao što su arhitektura, medicina, dizajn zabavnih sadržaja i druge. Potom se govori o programu Autodesk Maya koji je uzet kao programski alat za izradu praktičnog dijela završnog rada. U tom se poglavlju objašnjavaju alati i tehnike korištene u 3D modeliranju te se iste uspoređuju, pritom navodeći njihove prednosti i nedostatke. Također se prikazuju i objašnjavaju različiti načini teksturiranja i osvjetljenja scene. U nastavku se Maya uspoređuje sa nekolicinom drugih popularnih programa za 3D modeliranje. Predstavljene su sličnosti i razlike u radu s poligonima kod jednih i kod drugih. U praktičnom dijelu izrađen je model konceptnog automobila s priloženim setom slika završne kompozicije. Govori se o procesu osmišljanja dizajna, izradi skice, osnovnog oblika, dodavanju rezolucije modelu, teksturiranju, postavljanju rasvjete te izradi završne kompozicije.

3D modeling ; Autodesk Maya ; Polygon ; Rendering ; Texturing

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (1)

2016.

15-30

objavljeno

1849-1995

2459-6302

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti