Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena asistivne tehnologije u poticanju spremnosti za školu djeteta s razvojnim odstupanjima (CROSBI ID 633693)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Tomašević, Ivka ; Pinjatela, Renata Primjena asistivne tehnologije u poticanju spremnosti za školu djeteta s razvojnim odstupanjima. 2016

Podaci o odgovornosti

Tomašević, Ivka ; Pinjatela, Renata

hrvatski

Primjena asistivne tehnologije u poticanju spremnosti za školu djeteta s razvojnim odstupanjima

Asistivna tehnologija je pojam koji se odnosi na različite uređaje i usluge čiji je cilj pomoć osobama s invaliditetom i posebnim edukacijskim/rehabilitacijskim potrebama u boljem funkcioniranju u svakodnevnim aktivnostima i postizanju bolje kvalitete života. Suvremena istraživanja pokazuju da asistivna tehnologija može pomoći djeci predškolske dobi s teškoćama u razvoju u poticanju nekih svakodnevnih vještina kao što su: socijalne vještine, komunikacija, pažnja, razvoj fine i grube motorike, poboljšanje samopouzdanja i samostalnosti. Cilj ovog rada je utvrditi utječe li primjena edukacijsko-rehabilitacijskog programa uz upotrebu asistivne tehnologije na poboljšanje fine motorike, pozornosti i aktivnosti svakodnevnog života kod djeteta s razvojnim poremećajem predškolske dobi. Uz primjenu asistivne tehnologije, program je obuhvaćao i elemente poticanja senzorne integracije, kreativnih terapija i drugih individualiziranih postupaka, kao i podršku, edukaciju i rad u obitelji. Program se provodio u obitelji djeteta s višestrukim teškoćama, kronološke dobi šest godina. U svrhu procjene i evaluacije korišteni su: Test senzomotoričke povijesti, Bruininks- Oseretsky test motoričkih vještina, Beery- Buktenica test vizualno-motoričke integracije, Ages and Stages Questionnaire (ASQ 60) i Check lista za procjenu razvoja fine motorike. Rezultati kvantitativne analize metodom INDIF pokazali su promjene na kontroliranim varijablama i pozitivne učinke primijenjenog edukacijsko-rehabilitacijskog programa.

asistivna tehnologija; razvojno odstupanje; fina motorika; pozornost; aktivnosti svakodnevnog života

nije evidentirano

engleski

The use of assistive technology in encouraging school readiness of child with developmental disabilities

nije evidentirano

assistive technology; developmental disabilities; fine motor skills; attention; activities of daily living

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

11. interdisciplinarni kongres s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja" S MEĐUNARODNIM SUDJELOVANJEM

poster

28.04.2016-30.04.2016

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija