Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida (CROSBI ID 633880)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Runjić, Tina ; Penava, Vlatka ; Ujdur, Ana Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena (ur.). 2015. str. 656-668

Podaci o odgovornosti

Runjić, Tina ; Penava, Vlatka ; Ujdur, Ana

hrvatski

Razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida

Prema nizu istraživanja stavovi poslodavaca prema zapošljavanju osoba s invaliditetom nisu pozitivni, a to se najviše očituje u područjima procjene njihove profesionalne kompetencije kao i njihove komunikacije Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida. Istraživanje je provedeno na populaciji edukacijskih rehabilitatora i drugih stručnih suradnika koji su zaposleni u ustanovama čija je primarna djelatnost usmjerena na pružanje podrške osobama s oštećenjem vida na području Grada Zagreba. Ukupno je ispitano šezdeset i troje (N=63) ispitanika od čega je pedeset i dvoje (N=52) bilo edukacijskih rehabilitatora, a jedanaest (N=11) učitelja. Prikupljeni podaci o stavovima učitelja i edukacijskih rehabilitatora prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida obrađeni su metodama multivarijatne analize (robustna diskriminacijska analiza) i univarijatne analize varijance. Razlike u procjeni utvrđene su u tri od četiri ispitana područja. Metodom univarijatne analize varijance utvrđeno je da su učitelji boljim procijenili profesionalne sposobnosti edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida na dvanaest od osamnaest varijabli, dok su edukacijski rehabilitatori te iste sposobnosti boljim procijenili na šest od osamnaest varijabli kod kojih se utvrdila statistički značajna razlika. Na temelju rezultata može se zaključiti da učitelji i edukacijski rehabilitatori imaju različite stavove prema profesionalnim sposobnostima edukacijskih rehabilitatora oštećenog vida. Stavovi učitelja su pozitivnije usmjereni prema profesionalnim sposobnostima ove populacije.

stavovi; edukacijski rehabilitatori; učitelji; edukacijski rehabilitatori oštećena vida

nije evidentirano

engleski

Differences between teachers and educational rehabilitators in the attitudes towards the professional abilities of visually impaired educational rehabilitators

nije evidentirano

attitudes; educational rehabilitators; teachers; visually impaired educational rehabilitators

nije evidentirano

Podaci o prilogu

656-668.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik - I dio

Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena

Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli

1986-9886

Podaci o skupu

VI. međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

predavanje

19.06.2015-21.06.2015

Ohrid, Sjeverna Makedonija

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice