Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Školska fobija (CROSBI ID 13758)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Mindoljević Drakulić, Aleksandra Školska fobija. Zagreb: Medicinska naklada ; FF Press, 2016

Podaci o odgovornosti

Mindoljević Drakulić, Aleksandra

hrvatski

Školska fobija

Knjiga se sastoji od četiri poglavlja. Metodički i konceptualno osmišljena su tako da se fobije ekspliciraju od mitskih prikaza i opisa povijesnih izvora do suvremenih gledišta i prijedloga različitih tretmana. U prvom poglavlju prikazane su različite klasifikacije fobija te su povijesnom perspektivom objašnjene ponajprije u psihoanalitičkom i bihejvioralnom kontekstu. Drugo poglavlje oslanja se na kompleksnu diferencijalnu dijagnostiku školske fobije u odnosu prema drugim poremećajima iz razvojne psihopatologije te se dotiče obilježja, razvoja i tijeka pretjeranog straha od škole. Specifična obiteljska psihodinamika djeteta sa školskom fobijom opisana je u trećem poglavlju knjige, a u četvrtome su prikazane konkretne intervencije i načini pomoći korisni za nastavnike, roditelje i psihoterapeute. Budući da se priroda fobija i intervencije danas razumiju prije svega u okviru integrativnih modela, u knjizi je glavna tema obrađena dvojako: na psihodinamski, psihoanalitički te bihejvioralni način. U tekstu knjige jasno se iščitava razlika između školske fobije s jedne strane, koja se temelji na separacijskoj anksioznosti učenika, razapetom između nesvjesnih zahtjeva njegove primarne obitelji i njegovih želja za svladavanjem školskih obaveza te, s druge strane, klasičnih fobija koje koriste mehanizme projekcije, pomaka i kondenzacije u formiranju simptoma.

fobija ; školska fobija ; škola ; nastavnik ; učenik ; separacijska anksioznost ; psihodrama ; psihoterapija

nije evidentirano

engleski

School phobia

nije evidentirano

phobia ; school phobia ; school ; teacher ; pupil ; separation anxiety ; psychodrama ; psychotherapy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Medicinska naklada ; FF Press

2016.

978-953-176-746-0

152

objavljeno

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Psihologija