Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Terapijski pristupi u radu s djecom s posebnim jezičnim teškoćama (CROSBI ID 23904)

Prilog u knjizi | stručni rad

Blaži, Draženka ; Brozović, Blaženka Terapijski pristupi u radu s djecom s posebnim jezičnim teškoćama // Rehabilitacija i inkluzija / Bašić, Josipa (ur.). Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 100-101-x

Podaci o odgovornosti

Blaži, Draženka ; Brozović, Blaženka

hrvatski

Terapijski pristupi u radu s djecom s posebnim jezičnim teškoćama

Posljednjih su desetljeća svjetska istraživanja znatnije usmjerena na problematiku usvajanja jezika, proučavanje njegove patologije te razvijanje metoda i terapijskih postupaka za rad s djecom s posebnim jezičnim teškoćama. Termin posebne jezične teškoće odnosi se na djecu čiji je jezični razvoj drugačiji i oskudniji u odnosu na dob i neverbalne sposobnosti a uzrok tome nisu ispodprosječni intelektualni razvoj, oštećenje sluha, emocionalni poremećaji ili pak oštećenja središnjega živčanoga sustava. Poznato je da djeca s posebnim jezičnim teškoćama progovaraju kasnije, jezični razvoj im je otežan i usporen, a rječnik znatno siromašniji u odnosu na njihove vršnjake bez teškoća. Iako teškoće mogu biti prisutne u jednom ili više aspekata jezičnoga razvoja ponajprije su vidljive u području morfosintakse. Na proces usvajanja jezika kod djece s posebnim jezičnim teškoćama nužno je dodatno djelovati tehnikama i postupcima posebno prilagođenim za ovu vrstu poremećaja a razrada terapijskih postupaka ovisi o jezičnim sastavnicama koje su poremećajem zahvaćene (leksik, fonologija, mofologija, sintaksa i pragmatika). Različiti pristupi i najčešće primjenjivane tehnike za rad s djecom s posebnim jezičnim teškoćama biti će prikazane u ovome radu a osobit je naglasak stavljen na povezanost dijagnostičkog i terapijskog postupka.

posebne jezične teškoće, terapija, jezične sastavnice

nije evidentirano

engleski

Treatment of children with specific language impairments

nije evidentirano

specific language impairments, treatment, language aspects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

100-101-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Rehabilitacija i inkluzija

Bašić, Josipa

Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu

1997.

xxx

Povezanost rada

nije evidentirano