Pokušaj subklasifikacije teškoća čitanja (CROSBI ID 465162)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Vancaš, Mirjana ; Pašiček, Ljerka
hrvatski
Pokušaj subklasifikacije teškoća čitanja
Na uzorku od 60 djece s teškoćama čitanja i pisanja primijenjeni su zadaci za provjeru vizualnog i auditivnog funkcioniranja, te jezičnog znanja. Svrha je ispitivanja definirati moguće podskupine, odnosno klasificirati svakog pojedinog ispitanika prema rezultatima na pojedinim skupinama varijabli u "tipove" teškoća čitanja. Da bi se ostvario cilj, rezultati su standardizirani, a zatim su pojedinačni rezultati uspoređeni. Moguće je klasificirati ispitanike. S obzirom na razinu uspješnosti rješavanja zadataka u odnosu na skupinu bez teškoća čitanja, uočljivo je da u svim ispitanim zadacima dislektičari imaju mnogo slabije rezultate nego djeca bez teškoća, što nameće pitanje opravdanosti klasifikacije i mogućeg "taloženja" nekompetencija jednog područja na drugo.
teškoće čitanja; vizualno; auditivno funkcioniranje; jezična obrada
nije evidentirano
engleski
Attempt to classify children with reading disabilities
nije evidentirano
reading disabilities; visual processing; auditive processing; language processing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
102-103-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rehabilitacija i inkluzija
Bašić, Josipa
Zagreb: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Rehabilitacija i inkluzija
predavanje
23.09.1997-26.09.1997
Zagreb, Hrvatska