Stvaranje lažne zelene svijesti i etika informiranja (CROSBI ID 634584)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vesna Ivezic
hrvatski
Stvaranje lažne zelene svijesti i etika informiranja
Hiper-industrijalizacija u javnosti stvara svijest o riziku i ekološkoj krizi, potenciranu medijskim izvještajima o katastrofama i nesigurnosti. Potrebu za sigurnošću moguće je zadovoljiti uspostavom povjerenja. Nužno je vjerovati izvještajima eksperata. Potrošačko društvo kreira nove načine uspostave povjerenja javnosti stavljanjem zelenih oznaka na sve, što stvara dojam sigurnosti. Instrumentalizirani mediji imaju važnu ulogu u formiranju zelenog imaginarija kao najpoželjnijeg, što je osnovno obilježje informiranja o rizicima, a inicirano od strane organizacija koje se predstavljaju ekološki odgovornima. Akcija zelenog zamagljivanja stvarnosti rezultat je sklonosti društva prikrivanju problema koje ne može riješiti i preduvjet je opstanka napretka. Poticanje javnosti na neutemeljen, zeleni način razmišljanja, otvara rasprave etičke prirode.
ekološka kriza; javnost; nepovjerenje; zeleni imaginarij; mediji; odgovornost; etika;
nije evidentirano
engleski
Creating a False Green Consciousnes and Ethic of Informing
nije evidentirano
environmental crisis; the public; distrust; green imagery; media; responsibility; ethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Medunarodni interdisciplinarni simpozij Filozofija medija "Mediji i javnost"
ostalo
15.10.2013-17.10.2013
Dubrovnik, Hrvatska