Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika informiranja-primjer kostrukcije zelene svijesti (CROSBI ID 227539)

Prilog u časopisu | ostalo

Vesna Ivezic Etika informiranja-primjer kostrukcije zelene svijesti // In medias res, 3 (2013), 5; 736-782

Podaci o odgovornosti

Vesna Ivezic

hrvatski

Etika informiranja-primjer kostrukcije zelene svijesti

Hiper-industrijalizacija u javnosti stvara svijest o riziku i ekološkoj krizi, potenciranu medijskim izvještajima o katastrofama i nesigurnosti. Potrebu za sigurnošću moguće je zadovoljiti uspostavom povjerenja. Nužno je vjerovati izvještajima eksperata. Potrošačko društvo kreira nove načine uspostave povjerenja javnosti stavljanjem zelenih oznaka na sve, što stvara dojam sigurnosti. Instrumentalizirani mediji imaju važnu ulogu u formiranju zelenog imaginarija kao najpoželjnijeg, što je osnovno obilježje informiranja o rizicima, a inicirano od strane organizacija koje se predstavljaju ekološki odgovornima. Akcija zelenog zamagljivanja stvarnosti rezultat je sklonosti društva prikrivanju problema koje ne može riješiti i preduvjet je opstanka napretka. Poticanje javnosti na neutemeljen, zeleni način razmišljanja, otvara rasprave etičke prirode.

ekološka kriza; javnost; nepovjerenje; zeleni imaginarij; mediji; odgovornost; etika;

nije evidentirano

engleski

ethic of Inofrming- na Example of Constructing of False Consciousness

nije evidentirano

environmental crisis; the public; distrust; green imagery; media; responsibility; ethics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (5)

2013.

736-782

objavljeno

1848-6304

Povezanost rada

Sociologija, Filozofija