Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Harry Potter i kamen mudraca – Kreativan pristup i kritična rasprava o popularnosti suvremenoga dječjega romana u 3. razredu gimnazije (CROSBI ID 228180)

Prilog u časopisu | stručni rad

Svoboda, Manuela Harry Potter i kamen mudraca – Kreativan pristup i kritična rasprava o popularnosti suvremenoga dječjega romana u 3. razredu gimnazije // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 37 (2008), 2; 137-145

Podaci o odgovornosti

Svoboda, Manuela

hrvatski

Harry Potter i kamen mudraca – Kreativan pristup i kritična rasprava o popularnosti suvremenoga dječjega romana u 3. razredu gimnazije

Harry Potter i kamen mudraca trenutno je jedna od najčitanijih dječjih knjiga. Protagonist je jedanaestogodišnji Harry Potter koji u školi za vještice i čarobnjake imenom Hogwarts doživljava mnogo fascinantnih stvari. Nastavna jedinica koju ovdje predstavljam sastoji se od dva dijela: Najprije kreativan pristup lektiri, a potom kritična rasprava o fascinaciji i komercijalizaciji Harry Pottera. Uz klasične metode interpretacije teksta, posebna pažnja posvećuje se kreativnim zadatcima. Težište leži na kreativnim grupnim radovima i metodi natjecanja među učenicima po uzoru školskoga sustava u knjizi. U drugome dijelu nastavne jedinice analizira se popularnost Harry Pottera kod mladih i starih. Obrađuju se negativne kritike na temu Harry Potter kako bi se provjerila njihova opravdanost.

Harry Potter; kreativan pristup; grupni rad; rad s internetom; kritični pristup; komercijalizacija

nije evidentirano

engleski

Harry Potter and the Sorcerer's Stone - Creative Approach and Critical Disussion on the Reception of a Popular Children's Book in Grade 11

nije evidentirano

Harry Potter; creative approach; group work; internet work; critical discussion; commercialisation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37 (2)

2008.

137-145

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija