Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Referentni model procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana uz intenzivnu ICT potporu (CROSBI ID 635193)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Tomislav Vidačić ; Anita Jeličić ; Marija Stanojević Referentni model procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana uz intenzivnu ICT potporu // Zbornik sažetaka "Dani kriznog upravljanja" / Toth Ivan (ur.). Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2016

Podaci o odgovornosti

Tomislav Vidačić ; Anita Jeličić ; Marija Stanojević

hrvatski

Referentni model procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana uz intenzivnu ICT potporu

Jedan od temeljnih elemenata pripreme za kriznu situaciju je izrada kriznog komunikacijskog plana. Takav plan mora omogućavati brz, precizan i točan odgovor u hitnim slučajevima. Postoji niz modela izrade kriznog komunikacijskog plana, među kojima postoje neke zajedničke točke. U ovome radu dajemo pregled različitih procesa izrade kriznog komunikacijskog plana, određujemo njihove zajedničke točke i definiramo referentni model procesa modeliran u BPMN notaciji (eng. Business Process Modeling Notation). BPMN notacija omogućava kasniju daljnju razgradnju modela u tabele baze podataka, aplikacija i servisa potrebnih za informatizaciju procesa izgradnje plana kriznog komuniciranja. Referentni modeli predstavljaju dobar temelj na kojem se vidi najčešća praksa procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana u službama za odnose s javnostima u organizacijama. U radu su opisani mjesto i uloga referentnih modela poslovnih procesa u izgradnji, ali i u preoblikovanju i poboljšanju poslovnih procesa organizacije službe odnosa s javnostima. Na temelju razrađenih poslovnih procesa moguće je predvidjeti aktivnosti i ponašanje u slučaju određenih događaja, čime se organizatoru omogućuje predvidljivost troškova i na kraju krajeva optimizaciju rizika i ulaganja u pojedine segmente organizacije upravljanja krizama. Referentni modeli procesa formaliziraju strukturu i semantiku procesnog aspekta izgradnje kriznog komunikacijskog plana. Kao generalizirana apstrakcija, referentni modeli nisu izravno primjenjivi na konkretne slučajeve, već predstavljaju dobar temelj na čijoj osnovi se može izgraditi i primijeniti model koji odgovara konkretnom slučaju. S obzirom da se radi o složenom poduhvatu, razvoj i primjena referentnih modela zahtijeva odgovarajući pristup temeljen na standardnom postupku oblikovanja. Rad sadrži rezultate istraživanja postupka oblikovanja referentnog modela procesa primjerene u izgradnji planova kriznog komuniciranja.

Referentni modeli; BPMN; Krizno komuniciranje; Plan kriznog komuniciranja

nije evidentirano

engleski

Reference model of the process of building a crisis communication plan with intensive ICT support

nije evidentirano

Reference models; BPMN; crisis communication; crisis communication plan

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka "Dani kriznog upravljanja"

Toth Ivan

Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica

978-953-7716-4

Podaci o skupu

IX. Međunarodna znanstveno - stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja"

predavanje

12.04.2016-13.04.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti