Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE (CROSBI ID 635383)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Wagner Jakab, Ana ; Lisak, Natalija ; Cvitković, Daniela UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE // INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS / Potić, Srećko ; Golubović, Špela ; Šćepanović, Marinela (ur.). Novi Sad: Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad, 2016. str. 39-50

Podaci o odgovornosti

Wagner Jakab, Ana ; Lisak, Natalija ; Cvitković, Daniela

hrvatski

UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE

CILJ:Cilj ovog rada bio je provjeriti kako faktori radnog okruženja, stručne podrške za rad s djecom s teškoćama te mogućnosti dodatnih edukacija, kao nezavisne varijable, utječu na procjenu učitelja o inkluzivnosti u razredu, školi te procjeni inkluzivnih pokazatelja općenito, na tri podljestvice Ljestvice procjene kvalitete inkluzije u školi : Inkluzivna organizacija škole, Inkluzivni pristup u razredu i Objektivni indikatori kvalitete inkluzije. Ljestvice su temeljene na konceptu inkluzije autora Booth i Ainscow (2011). METODE: Prikazano istraživanje dio je međunarodnog projekta Evidence Based Education European Strategic Model for School Inclusion (EBE-ESEMOSI). U istraživanju je sudjelovalo 114 učiteljica i 6 učitelja iz drugih razreda 69 osnovnih škola grada Zagreba i Zagrebačke županije. Kriterij odabira učitelja bio je prisustvo učenika s teškoćama u razredu. Kako bi se odgovorilo na cilj i hipoteze provedeni su t-testovi i ANOVA za nezavisne uzorke. REZULTATI: Nalazi istraživanja potvrđuju postavljene hipoteze, te je dobiveno kako učitelji koji potječu iz pozitivnog radnog okružja, imaju stručnu podrške te su bili uključeni u dodatne edukacije statistički značajno povoljnije procjenjuju kvalitetu inkluzije u školi na pojedinim pod ljestvicama Ljestvici procjene kvalitete inkluzije u školi. ZAKLJUČAK: Dobiveni rezultati upućuju na daljnju potrebu sustavnog vrednovanja procesa inkluzije u obrazovanju, kako bi dobio uvid u njezine odrednice te kako bi se dale jasne smjernice za ostvarivanje poželjne kvalitete i planirao daljnji razvoj u smislu razvoja inkluzivne kulture i politike te implementacije inkluzivne prakse.

učitelji; pokazatelji; kvaliteta; inkluzija; sustav obrazovanja

nije evidentirano

engleski

TEACHERS ASSESSMENT OF INDICATORS FOR INCLUSION

nije evidentirano

teachers; indicators; quality; inclusion; schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

39-50.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS

Potić, Srećko ; Golubović, Špela ; Šćepanović, Marinela

Novi Sad: Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad

978-86-80326-02-3

Podaci o skupu

Osma međunarodna konferencija "Inkluzivna teorija i praksa: Vaspitano-obrazovni, (re)habilitacioni i savetodavni rad"

predavanje

13.05.2016-15.05.2016

Sombor, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija