Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama (CROSBI ID 403583)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Babić, Snježana
Bubaš, Goran ; Čičin-Šain, Marina
hrvatski
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama
Provedeno istraživanje u ovom doktorskom radu objašnjava povezanost činitelja kompetencije za e-učenje i drugih činitelja s prihvaćanjem e- učenja i stupnjem njegove primjene u hibridnoj nastavnoj praksi kod visokoškolskih nastavnika te utvrđuje činitelje vezane uz razlike među visokoškolskim nastavnicima koji koriste i koji ne koriste tehnologije za e-učenje.
prihvaćanje e-učenja ; visokoškolski nastavnici ; e-obrazovanje ; kompetencije za e-učenje
nije evidentirano
engleski
The factors of teacher's acceptance of e- learning and competence for its implementation at higher education institutions
nije evidentirano
acceptance of e-learning ; higher education teachers ; e-education ; e-learning competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
418
11.05.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin