Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dizajnersko mišljenje kao metoda za povećanje kreativnosti (CROSBI ID 228741)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Dizajnersko mišljenje kao metoda za povećanje kreativnosti // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 11 (2015), 9; 28-28

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Dizajnersko mišljenje kao metoda za povećanje kreativnosti

Istraživači u suvremenom menadžmentu pokušavaju oblikovati kreativne tehnike koje mogu unaprijediti kreativnost zaposlenika. Jedna od suvremenih metoda je metoda dizajnerskog mišljenja. Dizajnersko mišljenje nije korisno samo u poslovanju, ono se može primijeniti u bilo kojem području ljudskog djelovanja. Njegova primjena nalazi se iza uspješnih animiranih filmova, medicinske dijagnostike za djecu, povećanja prodaje proizvoda iz automata i slično. Tako su nastala rješenja koja su se istaknula u odnosu na konkurenciju zbog svoje elegancije, pristupačnosti, praktičnosti, jednostavnosti ili pouzdanosti. Iako djeluju jednostavno, takva rješenja prošla su kroz niz faza primjene dizajnerskog mišljenja.

Kreativne tehnike; dizajnersko mišljenje; kreativnost

nije evidentirano

engleski

Design thinking as a method for improving creativity

nije evidentirano

Creative techniques; design thinking; creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (9)

2015.

28-28

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija