Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience (CROSBI ID 635669)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žužul, Ivana
engleski
Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience
Tekst se bavi kulturološkim učincima medijskih reprezentacija književne publike i međuoodnosa književnog teksta i publike. Poznato je u suvremenoj kulturnoj teoriji da se o književnoj publici ne može misliti tek kao o adresiranoj skupini konstruiranoj medijskim industrijama. Već nas Gramscijev model hegemonijske moći u medijima uči da moć nije isključivo nametnuta “odozgo”, nego podrazumijeva i dobrovoljno pristajanje “odozdo”. U konačnici svrha je rada upozoriti na šire posljedice pristajanja na jednostrano čitanje književne publike ili čitanja koje se obično nameće u masovnim medijima.
literary audience; readers; perusal; representation; media
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
366-380.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika.
Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split
978-953-347-082-5
Podaci o skupu
43. Dani Hvarskoga kazališta. Pučko i popularno
predavanje
11.05.2016-14.05.2016
Hvar, Hrvatska