Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience (CROSBI ID 635669)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Žužul, Ivana Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience // Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika. / Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka (ur.). Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016. str. 366-380

Podaci o odgovornosti

Žužul, Ivana

engleski

Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience

Tekst se bavi kulturološkim učincima medijskih reprezentacija književne publike i međuoodnosa književnog teksta i publike. Poznato je u suvremenoj kulturnoj teoriji da se o književnoj publici ne može misliti tek kao o adresiranoj skupini konstruiranoj medijskim industrijama. Već nas Gramscijev model hegemonijske moći u medijima uči da moć nije isključivo nametnuta “odozgo”, nego podrazumijeva i dobrovoljno pristajanje “odozdo”. U konačnici svrha je rada upozoriti na šire posljedice pristajanja na jednostrano čitanje književne publike ili čitanja koje se obično nameće u masovnim medijima.

literary audience; readers; perusal; representation; media

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

366-380.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika.

Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka

Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split

978-953-347-082-5

Podaci o skupu

43. Dani Hvarskoga kazališta. Pučko i popularno

predavanje

11.05.2016-14.05.2016

Hvar, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija