Izvannastavne glazbene aktivnosti u prva četiri razreda osnovne općeobrazovne škole (CROSBI ID 228875)

Svalina, Vesna ; Muha, Karolina ; Peko, Anđelka Izvannastavne glazbene aktivnosti u prva četiri razreda osnovne općeobrazovne škole // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 71-89

Svalina, Vesna ; Muha, Karolina ; Peko, Anđelka

Izvannastavne glazbene aktivnosti u prva četiri razreda osnovne općeobrazovne škole

Cilj je ovoga rada prikazati izvannastavne glazbene aktivnosti koje su ponuđene učenicima mlađe školske dobi na području Osječko- baranjske županije te prikazati mišljenja i stavove voditeljica tih aktivnosti, učiteljica razredne nastave s područja grada Osijeka. Rezultati su prikazani kroz dva dijela istraživanja. U prvom dijelu provedeno je kvantitativno istraživanje na temelju školskih kurikuluma, preuzetih sa službenih stranica škola s područja Osječko- baranjske županije. U istraživanje je tako uključeno 58 škola koje su podijeljene u tri skupine: gradske škole bez područnih škola, seoske škole bez područnih škola i škole s područnim školama. Rezultati su pokazali da su od izvannastavnih glazbenih aktivnosti najčešći pjevački zbor i ritmika. Ostale aktivnosti su folklor, glazbene/kreativne radionice i glazbene skupine, instrumentalne skupine, baletna skupina i mažoretkinje. U drugom dijelu provedeno je kvalitativno istraživanje u kojemu su sudjelovali voditelji izvannastavnih glazbenih aktivnosti u osnovnim školama na području grada Osijeka. U svojim izjavama kroz intervjue učiteljice su izrazile zadovoljstvo rada u izvannastavnim glazbenim aktivnostima te opisale organizaciju rada aktivnosti koje vode.

izvannastavne aktivnosti ; izvannastavne glazbene aktivnosti ; učenici osnovne škole ; učitelji ; školski kurikulum

Extracurricular Music Activities in the First Four Grades of Primary School

extracurricular activities ; extracurricular music activities ; primary school pupils ; teachers ; school curriculum