Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji (CROSBI ID 403752)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Stančin, Kristian Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji / Dobrinić, Damir (mentor); Gregurec, Iva (neposredni voditelj). Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2014

Podaci o odgovornosti

Stančin, Kristian

Dobrinić, Damir

Gregurec, Iva

hrvatski

Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji

Rad pobliže opisuje utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji svakog pojedinca. U sklopu rada opisuje se i sam proces odluke o kupnji, te čimbenici koji na njega utječu. Naglasak rada je na utjecaj subliminalnih poruka, koje su ispod praga svijesti, a bitno utječu na odluku o kupnji. Sam rad će biti potkrijepljen primjerima

subliminalne poruke ; kupnja ; psihologija ; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Impact of subliminal messages in purchasing decisions

nije evidentirano

subliminal messages ; purchase ; psychology ; consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

16.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija