Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji (CROSBI ID 403752)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Stančin, Kristian
Dobrinić, Damir
Gregurec, Iva
hrvatski
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji
Rad pobliže opisuje utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji svakog pojedinca. U sklopu rada opisuje se i sam proces odluke o kupnji, te čimbenici koji na njega utječu. Naglasak rada je na utjecaj subliminalnih poruka, koje su ispod praga svijesti, a bitno utječu na odluku o kupnji. Sam rad će biti potkrijepljen primjerima
subliminalne poruke ; kupnja ; psihologija ; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Impact of subliminal messages in purchasing decisions
nije evidentirano
subliminal messages ; purchase ; psychology ; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
16.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin