Integracija Interneta u nastavu medicine na primjeru "Interaktivne fiziologije" (CROSBI ID 26655)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kukolja Taradi, Sunčana
hrvatski
Integracija Interneta u nastavu medicine na primjeru "Interaktivne fiziologije"
Internet (mrežne tehnologije) kao najpristupačniji izvor znanja, sredstvo prezentacije znanja i najpristupačniji komunikacijski medij iz temelja – revolucionarno - mijenja akademski život. Iz toga proizlazi i neminovno mijenjanje konvencionalnih metoda institucionalnog obrazovanja. Taj proces nije lagan. Naime, nije dovoljno samo nabaviti sofisticiranu tehnologiju već je potrebna priprema, učenje i stjecanje iskustava svih sudionika u tom procesu (nastavnika, studenata, fakultetskog osoblja). Samo posjedovanje sofisticirane tehnologije ne znači i automatsko ostvarenje svih njezinih mogućnosti. Tehnologija sama po sebi ne rješava naše potrebe - ona je samo potencijal. U 21. stoljeću postaje sve očitija podjela ljudi na one koji hoće, znaju i mogu iskoristiti taj potencijal i one koji iz subjektivnih ili objektivnih razloga to ne mogu. Raskorak među njima već sada postaje sve veći, pa u prenesenom značenju, “bogati” će postati još bogatijima, a “siromašni” još siromašnijima.
Internet, učenje na daljinu
nije evidentirano
engleski
Integration of Internet into medical education by the example of "Interactive Physiology"
nije evidentirano
Internet, distance education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
375-x.
objavljeno