Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt (CROSBI ID 229378)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Car, Sandra ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 71-83

Podaci o odgovornosti

Car, Sandra ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan

hrvatski

Stavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt

U radu se analiziraju učenički stavovi o socijalnom aspektu nastavnog procesa u multikulturalnim školama koji se determinira i operacionalizira kroz razvoj osobnosti, razvoj međuvršnjačkih odnosa, razvoj tolerancije, postupke nenasilnog rješavanja sukoba, osjećaj uspješnosti, razvoj pozitivnih suradničkih odnosa, zadovoljstvo, kreativnost učenika, vrednotu poštivanja i interkulturalnu komunikaciju.

stavovi ; nastava ; interkulturalno ; socijalno

nije evidentirano

engleski

Students’ Views on Teaching Process in Multicultural Schools – Social Aspect

nije evidentirano

attitudes ; teaching ; intercultural ; social

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (2)

2014.

71-83

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice