Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kronološka dob djece kao strukturalni aspekt institucijskog predškolskog odgoja (CROSBI ID 636348)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Borovac, Tijana Kronološka dob djece kao strukturalni aspekt institucijskog predškolskog odgoja // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica, Vonta, Tatjana, Borovac, Tijana (ur.). Osijek: Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 87-94

Podaci o odgovornosti

Borovac, Tijana

hrvatski

Kronološka dob djece kao strukturalni aspekt institucijskog predškolskog odgoja

Prema tradicionalnom pristupu ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, odgojne skupine uglavnom su se ustrojile na temelju ujednačenosti kronološke dobi djece, međutim danas su u porastu dobno mješovite odgojne skupine. Dobno mješovite skupine u Republici Hrvatskoj uglavnom se pojavljuju u skupinama s posebnim programom (npr. rano učenje stranoga jezika, vjerski programi, sportski...), te u područnim i privatnim dječjim vrtićima, gdje je ovakva organizacija odgojnih skupina temeljena na pragmatizmu (zbog manjega broja uključene djece), a ne na implementaciji novih pedagoških ideja i njegovanja razvojne primjerenosti. Međutim, zadnjih desetak godina sve veći je broj dobno mješovitih skupina koje nisu samo rezultat pragmatizma, nego uviđanja prednosti ovakve organizacije u skladu s konceptom dječjeg vrtića kao kuće, što djeci različite kronološke dobi omogućava konstrukciju znanja i prakticiranja socijalnih kompetencija u okruženju sličnom obiteljskom. Ovim radom daje se pregled istraživanja o načinima organiziranja odgojnih skupina, njihovim prednostima i nedostatcima u navedenom vrtićkom kontekstu.

kronološka dob, dobno mješovita skupina, dječji vrtić

nije evidentirano

engleski

Chronological age of children as structural aspect of institutional preschool education

nije evidentirano

chronological age, mixed age group, kindergarten

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-94.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive

Mlinarević, Vesnica, Vonta, Tatjana, Borovac, Tijana

Osijek: Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku

978-953-97823-8-0

Podaci o skupu

5. međunarodni stručni i znanstveni skup Osijek

predavanje

03.06.2016-04.06.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija