Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje (CROSBI ID 56449)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kiš-Glavaš, Lelia Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje // Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu / Uzun, Tajana (ur.). Zagreb: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, 2014. str. 36-48

Podaci o odgovornosti

Kiš-Glavaš, Lelia

hrvatski

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje

Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi razinu zadovoljstva studenata s invaliditetom i njihovih nastavnika te rukovodećega kadra na fakultetima i sveučilištima sustavom potpore studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Također, nastojalo se utvrditi kolika je informiranost studenata-vršnjaka, ali i članova udruga osoba s invaliditetom o sustavu potpore studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Prikazane su i razlike među poduzorcima ispitanika definiranih nezavisnim varijablama koje opisuju različita njihova obilježja, u zadovoljstvu odnosno informiranosti o sustavu potpore.

studenti s invaliditetom, visoko obrazovanje, socijalna uključenost

nije evidentirano

engleski

Multidimensional analysis of social inclusion of disabled students in high education - quantitative research

nije evidentirano

students with disabilities, high education, social inclusion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

36-48.

objavljeno

Podaci o knjizi

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu

Uzun, Tajana

Zagreb: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir

2014.

078-953-7645-02-1

Povezanost rada

Pedagogija