Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje (CROSBI ID 56449)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kiš-Glavaš, Lelia
hrvatski
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti studenata s invaliditetom u visokoškolskom obrazovanju - kvantitativno istraživanje
Cilj je ovog istraživanja bio utvrditi razinu zadovoljstva studenata s invaliditetom i njihovih nastavnika te rukovodećega kadra na fakultetima i sveučilištima sustavom potpore studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Također, nastojalo se utvrditi kolika je informiranost studenata-vršnjaka, ali i članova udruga osoba s invaliditetom o sustavu potpore studentima s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj. Prikazane su i razlike među poduzorcima ispitanika definiranih nezavisnim varijablama koje opisuju različita njihova obilježja, u zadovoljstvu odnosno informiranosti o sustavu potpore.
studenti s invaliditetom, visoko obrazovanje, socijalna uključenost
nije evidentirano
engleski
Multidimensional analysis of social inclusion of disabled students in high education - quantitative research
nije evidentirano
students with disabilities, high education, social inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
36-48.
objavljeno
Podaci o knjizi
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama u razvoju i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu
Uzun, Tajana
Zagreb: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir
2014.
078-953-7645-02-1