Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model? (CROSBI ID 56497)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bulat, Damir ; Špehar, Hrvoje
hrvatski
Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model?
Rad razmatra odnos sinergijskog i komunitarnog modela etike u javnim školama. Da bi vrijednosno formirala učeničku populaciju i društvo, javna škola nastoji poticati sveobuhvatno i objektivno informiranje i kritičnost. Upravo je stoga važno preispitati koji od modela etike u javnim školama mogu pogodovati razvijanju etičke svijesti te time doprinijeti uspješnoj izgradnji društva. Rad pokušava kritički razmotriti pozicije u kojima tijela javne vlasti u pluralnom društvu mogu favorizirati komunitarni umjesto sinergijskog etičkog modela, te razmotriti pitanje može li se u takvom modelu očuvati jedinstvena javna sfera. Na koncu, rad postavlja pitanje stoje li ova dva različita modela u međusobno isključivom odnosu.
etički pluralizam
nije evidentirano
engleski
Public Schools and Ethics in a Plural Society: A Synergistic or Communitarian Model?
nije evidentirano
ethical pluralism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-110.
objavljeno
Podaci o knjizi
Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti
Špehar, Hrvoje
Zagreb:
2015.
978-953-6457-83-0