Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 404248)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Nakić, Marino Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Nakić, Marino

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj

Svrha rada je prikazati osnovne značajke metrike marketinga, kao i mogući doprinos metrike marketinga poslovnoj uspješnosti poslovnih subjekata, te ukazati na nužnost i potrebu njezine primjene u cilju povećanja djelotvornosti i učinkovitosti marketinških odluka.Postavljena hipoteza je da je sustavna i kontinuirana primjena metrike marketinga neophodna za razumijevanje međuodnosa operacionaliziranih marketinških aktivnosti i uspješnosti poslovnog subjekta u cjelini i kao analitička podloga uvjet bez kojeg je nemoguće povećati djelotvornost i učinkovitost marketinških odluka.

Potreba; Metrika; Marketing; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The necessity and the need to apply marketing metrics in Croatia

nije evidentirano

Need; Metrics; Marketing; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

123

11.03.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija