Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu (CROSBI ID 404254)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavletić, Ivona
Frančišković, Ivan
Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva
hrvatski
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu
Svrha istraživanja se odnosi na utvrđivanje važnosti marketing društvenih mreža u poslovanju hotela, odnosno važnosti trenutne dvosmjerne komunikacije između hotela i potencijalnog gosta. Prisustvo na društvenim mrežama gosima omogućava lakše pregledavanje ponude čime se stvara određena slika hotela u percepciji gosta. Hipoteza je da marketing društvenih mreža postaje integralni dio u upravljanju marketingom hotela usmjeren na poboljšanje, odnosno unaprjeđenje poslovanja.
Marketing; Društvene mreže; hotelijerstvo
nije evidentirano
engleski
Marketing of social networks in croatian hospitality
nije evidentirano
Marketing; Social networks; Hospitality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
28.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka