Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu (CROSBI ID 404254)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pavletić, Ivona Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu / Frančišković, Ivan (mentor); Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Pavletić, Ivona

Frančišković, Ivan

Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva

hrvatski

Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu

Svrha istraživanja se odnosi na utvrđivanje važnosti marketing društvenih mreža u poslovanju hotela, odnosno važnosti trenutne dvosmjerne komunikacije između hotela i potencijalnog gosta. Prisustvo na društvenim mrežama gosima omogućava lakše pregledavanje ponude čime se stvara određena slika hotela u percepciji gosta. Hipoteza je da marketing društvenih mreža postaje integralni dio u upravljanju marketingom hotela usmjeren na poboljšanje, odnosno unaprjeđenje poslovanja.

Marketing; Društvene mreže; hotelijerstvo

nije evidentirano

engleski

Marketing of social networks in croatian hospitality

nije evidentirano

Marketing; Social networks; Hospitality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

75

28.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija