Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pozicioniranje marki osobnih automobila (CROSBI ID 404255)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pupić-Bakrač, Marta Pozicioniranje marki osobnih automobila / Frančišković, Ivan (mentor); Dlačić, Jasmina ; Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Pupić-Bakrač, Marta

Frančišković, Ivan

Dlačić, Jasmina ; Vujičić, Maja

hrvatski

Pozicioniranje marki osobnih automobila

Svrha rada je upoznati osobitosti pozicioniranje te utvrditi na koji način marke automobila mogu izvršiti svoje pozicioniranje na temelju komunikacije putem web stranice.

Pozicioniranje; Marke; Osobni automobili

nije evidentirano

engleski

Positioning of the brands of personal automobiles

nije evidentirano

Postitioning; Brands; Personal automobiles

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

28.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija