Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima (CROSBI ID 404260)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ribić, Andrea
Dlačić, Jasmina
Vujičić, Maja
hrvatski
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima
Svrha rada je proširiti znanje u pogledu društvenog upravljanja odnosima s klijentima putem društvenih medija te ih usporediti sa tradicionalnim konceptom upravljanja odnosima s klijentima i izdvojiti najznačajnije razlike. Teorijskim i empirijskim putem treba se utvrditi korelacija između komunikacije putem društvenih medija i zadovoljstva klijenata i u kojoj mjeri ta korelacija utječe na lojalnost klijenata.
Koncept; Upravljanje odnosima s klijentima; Društveni mediji
nije evidentirano
engleski
The concept of managing client relations based on social media
nije evidentirano
Concept; Managing client relations; Social media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka