Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima (CROSBI ID 404260)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ribić, Andrea Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima / Dlačić, Jasmina (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Ribić, Andrea

Dlačić, Jasmina

Vujičić, Maja

hrvatski

Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima

Svrha rada je proširiti znanje u pogledu društvenog upravljanja odnosima s klijentima putem društvenih medija te ih usporediti sa tradicionalnim konceptom upravljanja odnosima s klijentima i izdvojiti najznačajnije razlike. Teorijskim i empirijskim putem treba se utvrditi korelacija između komunikacije putem društvenih medija i zadovoljstva klijenata i u kojoj mjeri ta korelacija utječe na lojalnost klijenata.

Koncept; Upravljanje odnosima s klijentima; Društveni mediji

nije evidentirano

engleski

The concept of managing client relations based on social media

nije evidentirano

Concept; Managing client relations; Social media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija