Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Self-evaluation of the quality of the learning process at the individual, team and organizational level from the teachers’ perspective (CROSBI ID 230002)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Čepić, Renata, Tatalović Vorkapić, Sanja, Ružić, Sara Self-evaluation of the quality of the learning process at the individual, team and organizational level from the teachers’ perspective // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 11-21

Podaci o odgovornosti

Čepić, Renata, Tatalović Vorkapić, Sanja, Ružić, Sara

engleski

Self-evaluation of the quality of the learning process at the individual, team and organizational level from the teachers’ perspective

Cilj je ovoga rada bio istražiti koji važni čimbenici u organizacijskoj klimi, kulturi, sustavima i strukturama utječu na aktivnost pojedinca u procesu učenja. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 85 učitelja iz 14 osnovnih škola Primorsko-goranske županije. Primijenjena Skala dimenzija organizacije koja uči i organizacijskih ishoda skraćena je i adaptirana inačica A forme Upitnika o dimenzijama organizacije koja uči (Marsick i Watkins, 2003). Ova skala mjeri sedam dimenzija organizacije koja uči na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini te također financijske rezultate i rezultate učenja kao dio skale organizacijskih ishoda. Učitelji su najviše procjene dali na organizacijskoj razini i to na dimenziji osiguravanje strateškog vodstva za učenje, a najniže na individualnoj razini, te unutar nje na dimenziji promicanje propitivanja i dijaloga. Korelacijske analize su pokazale značajne pozitivne korelacije između svih sedam dimenzija organizacije koja uči. Utvrđeno je da s povećanjem životne dobi dolazi do značajnog povećanja timskog učenja i suradnje, te da je osnaživanje ljudi prema zajedničkoj viziji najjače u najmanjim sredinama. Rezultati istraživanja upućuju na to da je za organizacijsku kulturu i kvalitetu učenja od posebne važnosti izgradnja internoga sustava kvalitete koji će omogućiti učinkovite procese institucijskog samovrednovanja te spremnost na ulaganje napora za poboljšanjem vlastite prakse.

quality; learningorganization; professional development self-evaluation; teachers.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (Tematski broj)

2016.

11-21

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice