Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje (CROSBI ID 56539)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čepić, R., Pliško-Seferagić, L.
hrvatski
Poticanje razvoja infrastrukture kontinuiranog učenja: izazov za odgajatelje
Cilj ovog rada bio je ispitati kako odgajatelji procjenjuju kvalitetu procesa učenja u vrtićima i pridonijeti boljem razumijevanju relevantnih čimbenika u poticanju razvoja infrastrukture kontinuiranog profesionalnog učenja. Primijenjeni su skraćena modificirana A forma Upitnika o dimenzijama organizacije koja uči i organizacijskih ishoda (Dimensions of the Learning Organization Questionnaire Self- Scoring Instrument, DLOQ- Marsick iWatkins, 2003) te Upitnik organizacijske klime (Furnham &Goodstein, 1997). U ovome radu prikazuje se dio rezultata prikupljenih istraživanjem kojim je obuhvaćen uzorak od 178 odgajatelja u 9 dječjih vrtića u Istarskoj županiji. Rezultati su pokazali da nezadovoljavajuća komunikacija unutar ustanove, nedostatak suradnje među odgajateljima te prevelika birokracija djelomično predstavljaju zapreku u ostvarivanju kvalitete procesa učenja u vrtićima. Utvrđeno je da se kroz institucijske mjere ne potiče u potpunosti profesionalni razvoj i napredovanje odgajatelja. Raspravljene su implikacije dobivenih nalaza i dane smjernice za buduća istraživanja.
infrastruktura kontinuiranog učenja, odgajatelji, organizacijska kultura, organizacijska klima, profesionalni razvoj
nije evidentirano
engleski
Fostering the development of continuing learning infrastructure: a challenge for educators
nije evidentirano
continuing learning infrastructure, preschool teachers, organisational culture, organisational climate, professional development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
281-294.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Medulin: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2016.
978-953-7320-34-8