Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fostering the development of continuing learning infrastructure: a challenge for educators (CROSBI ID 56569)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Čepić, Renata ; Pliško-Seferagić, Lorena Fostering the development of continuing learning infrastructure: a challenge for educators // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.). Medulin: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 281-294

Podaci o odgovornosti

Čepić, Renata ; Pliško-Seferagić, Lorena

engleski

Fostering the development of continuing learning infrastructure: a challenge for educators

Cilj ovog rada bio je ispitati kako odgajatelji procjenjuju kvalitetu procesa učenja u vrtićima i pridonijeti boljem razumijevanju relevantnih čimbenika u poticanju razvoja infrastrukture kontinuiranog profesionalnog učenja. Primijenjeni su skraćena modificirana A forma Upitnika o dimenzijama organizacije koja uči i organizacijskih ishoda (Dimensions of the Learning Organization Questionnaire Self- Scoring Instrument, DLOQ- Marsick iWatkins, 2003) te Upitni¬k organizacijske klime (Furnham &Goodstein, 1997). U ovome radu prikazuje se dio rezultata prikupljenih istraživanjem kojim je obuhvaćen uzorak od 178 odgajatelja u 9 dječjih vrtića u Istarskoj županiji. Rezultati su pokazali da nezadovoljavajuća komunikacija unutar ustanove, nedostatak suradnje među odgajateljima te prevelika birokracija djelomično predstavljaju zapreku u ostvarivanju kvalitete procesa učenja u vrtićima. Utvrđeno je da se kroz institucijske mjere ne potiče u potpunosti profesionalni razvoj i napredovanje odgajatelja. Raspravljene su implikacije dobivenih nalaza i dane smjernice za buduća istraživanja.

continuing learning infrastructure, preschool teachers, organisational culture, organisational climate, professional development

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

281-294.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva

Medulin: Dječji vrtić Medulin ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2016.

978-953-7320-34-8

Povezanost rada

Pedagogija