Usporedba varijantnih rješenja rekonstrukcije raskrižja primjenom mikrosimulacijskog prometnog modela (CROSBI ID 404888)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kolak, Ivan
Ištoka Otković, Irena
Barišić, Ivana
hrvatski
Usporedba varijantnih rješenja rekonstrukcije raskrižja primjenom mikrosimulacijskog prometnog modela
Cilj ovog diplomskog rada je analizirati i usporediti varijantna rješenja primjenom mikrosimulacijskog prometnog modela. Uspoređeno je postojeće dvotračno kružno raskrižje na primarnoj urbanoj mreži grada Osijeka, sa rješenjem potencijalne rekonstrukcije u turbo kružno raskrižje, na razini idejnog rješenja. Dvotračni kružni tok „Đakovština“ nalazi se na relaciji gradskih i prigradskih tokova te se stvaraju velike gužve i prekoračenje kapaciteta u vršnim satima, što je uočeno snimanjem prometa na terenu. Turbo kružno raskrižje svojim načinom kanaliziranja prometa može dati bolje iskorištenje trakova u samom kružnom toku. U radu je prikazan postupak projektiranja turbo kružnog raskrižja na zadanom primjeru, primjenom software TORUS 5, kao dodatku za AutoCAD, a prema postojećim projektnim preporukama. Za izradu mikrosimulacije korišten je programski alat PTV Vissim, te su dobiveni rezultati analizirani i donesena je ocjena varijantnog rješenja.
dvotračno kružno raskrižje; turbo kružno raskrižje; rekonstrukcija; mikrosimulacijski prometni model; analiza rezultata
nije evidentirano
engleski
Application of micro-simulation traffic model in comparison of alternative solutions of intersection
nije evidentirano
two-lane roundabout; turbo roundabout; reconstruction; microsimulation traffic model; analyze of the results
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Osijek