Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama (CROSBI ID 405096)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stipetić, Maja Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama / Dlačić, Jasmina ; Madlberger, Maria (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Stipetić, Maja

Dlačić, Jasmina ; Madlberger, Maria

hrvatski

Gamifikacija u marketingu turizma: ispitivanje utjecaja plasmana marke destinacije u digitalnim igrama

Svrha rada je ispitati u potvrditi značaj i potencija gamifikacije u marketingu turizma primjenom plasmana marke destinacije u digitalnim igrama kao efektivnog načina kako uspješno doprijeti do ciljnog tržišta za potrebe turizma. Također se željelo ponuditi rješenja pravilne primjene gamifikacije u marketingu turizma. Istraživanje je provedeno na Karl-Franzens Sveučilištu u Grazu na internacionalnim studentima. Rezultati su pokazali da je plasman marke destinacije u digitalnoj igri Austria Snapshot Adventure utjecao na kognitivni odgovor na marku destinacije, stavove i namjere, a nije utjecao na ponašanje ispitanika. Ovaj rad je originalan jer jer je prvi ispitao utjecaj plasmana marke destinacije u navedenoj digitalnoj igri na ispitanike. Znanstveni doprinos rada je što se ovim istraživanjem dovelo u vezu plasman marke u digitalnim igrama i koncept marke destinacije ispitujući izvedivost plasiranja marke destinacije u toj digitalnoj igri kroz utjecaj tog plasmana na kognitivni odgovor na marku destinacije, stavove, namjere i ponašanje ispitanika. Aplikativni doprinos rada se temelji na preporuci menadžerima 'organizacija za marketing destinacija' da rezultate ovog i sličnih istraživanja iskoriste u razvoju identiteta marki svojih destinacije u imidže

gamifikacija; advergaming; advergames; marketing turizma; marka destinacije; plasman marke destinacije; 'Austria Snapshot Adventure'

nije evidentirano

engleski

Gamification in tourism marketing: questioning the effect of brand destination placement in digital games

nije evidentirano

gamification; advergaming; advergames; tourism marketing; brand destination; brand destination placement; 'Austria Snapshot Adventure'

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

18.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija