Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom (CROSBI ID 405097)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sterpin, Ena Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom / Dlačić, Jasmina (mentor); Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Sterpin, Ena

Dlačić, Jasmina

Ribarić, Iva

hrvatski

Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom

Svrha je ispitati u kojoj mjeri je, i na koji način je moguće utjecati na povećanje motivacije za kupnjom ukoliko se kao zavisne varijable uzmu emocije pojedinca i osobna percepcija morala. Šire područje istraživanja čini neuromarketing, a uže persuazivne poruke, percepcija morala, emocije pojedinca te posljednje motivacija za kupnjom. Kao alat istraživanja koristile su se persuazive poruke, a istraživanje je provedeno scenario analizom na uzorku od 164 ispitanika. Spolna razlikovnost je namjerno uvedena kako bi se sagledala relevantnost varijable spola u istraživanju. Istraživanje je pokazalo kako su žene u većoj mjeri vođene emocijama prilikom kupnje. Isto tako, dokazano je da je prilikom formuliranja potpune ponude na tržištu potrebno zadirati u privatnost pojedinca i neminovno je da će tržište u sve većoj mjeri to i tražiti. Pitanje morala pokazalo se zanimljivom činjenicom s obzirom na to da ispitanici smatraju kako su podtupci moralni ukoliko su legalni što poteže pitanje njihovne osobne percepcije morala. U konačnici rad prikazuje mogućnost stvaranja potpuno novog tržišta ponuda i potražnje koje zadovoljava potrebe svakog pojedinca.

neuromarketing; persuazivne poruke; moral; emocije pojedinca; motivacija za kupnjom; scenarion analiza

nije evidentirano

engleski

Persuasive messages, perception of moral and emotions of an individual as a function in enhancing shopping motivation

nije evidentirano

neuromarketing; persuasive messages; moral; emotions of an individual; shopping motivation; scenario analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

18.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija