Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom (CROSBI ID 405097)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sterpin, Ena
Dlačić, Jasmina
Ribarić, Iva
hrvatski
Persuazivne poruke, percepcija morala i emocije pojedinca u funkciji povećanja motivacije za kupnjom
Svrha je ispitati u kojoj mjeri je, i na koji način je moguće utjecati na povećanje motivacije za kupnjom ukoliko se kao zavisne varijable uzmu emocije pojedinca i osobna percepcija morala. Šire područje istraživanja čini neuromarketing, a uže persuazivne poruke, percepcija morala, emocije pojedinca te posljednje motivacija za kupnjom. Kao alat istraživanja koristile su se persuazive poruke, a istraživanje je provedeno scenario analizom na uzorku od 164 ispitanika. Spolna razlikovnost je namjerno uvedena kako bi se sagledala relevantnost varijable spola u istraživanju. Istraživanje je pokazalo kako su žene u većoj mjeri vođene emocijama prilikom kupnje. Isto tako, dokazano je da je prilikom formuliranja potpune ponude na tržištu potrebno zadirati u privatnost pojedinca i neminovno je da će tržište u sve većoj mjeri to i tražiti. Pitanje morala pokazalo se zanimljivom činjenicom s obzirom na to da ispitanici smatraju kako su podtupci moralni ukoliko su legalni što poteže pitanje njihovne osobne percepcije morala. U konačnici rad prikazuje mogućnost stvaranja potpuno novog tržišta ponuda i potražnje koje zadovoljava potrebe svakog pojedinca.
neuromarketing; persuazivne poruke; moral; emocije pojedinca; motivacija za kupnjom; scenarion analiza
nije evidentirano
engleski
Persuasive messages, perception of moral and emotions of an individual as a function in enhancing shopping motivation
nije evidentirano
neuromarketing; persuasive messages; moral; emotions of an individual; shopping motivation; scenario analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
18.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka