(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre (CROSBI ID 405212)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kožil, Megi
Marković, Jelena, Miklošević, Željka
hrvatski
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre
Rad se bavi razvojem različitih modela i načina učenja, te prikazom istih kod djece. Kroz smjerove muzeologije i kulturne baštine i etnologije i kulturne antropologije dolazi do spajanja muzejske i etnološke prakse unutar muzeja. U radu je, također, opisana sama muzejska radionica kao studija slučaja, koja je izvedena u Etnografskom muzeju Istre sredinom listopada 2015. godine. Time se želio prikazati razvoj i proces učenja djece na konkretnom primjeru, te ustanoviti koji se sve modeli učenja mogu koristiti unutar muzejske radionice.
učenje; razvoj; modeli učenja; radionica; muzej; usmena predaja; folkloristika; nematerijalna baština
nije evidentirano
engleski
(Re)prezentacija i učenje o usmenoj tradiciji – studija slučaja: kreativna muzejska radionica u Etnografskom muzeju Istre
nije evidentirano
learning; development; modals of learning; workshop; museum; oral traditional legends; folklore; intangible heritage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
25.05.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb