Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ovladavanje stranim jezikom u ranoj dobi: od poučavanja do proučavanja – i natrag (CROSBI ID 638066)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Mihaljević Djigunović, Jelena Ovladavanje stranim jezikom u ranoj dobi: od poučavanja do proučavanja – i natrag. 2016

Podaci o odgovornosti

Mihaljević Djigunović, Jelena

hrvatski

Ovladavanje stranim jezikom u ranoj dobi: od poučavanja do proučavanja – i natrag

U izlaganju je bilo riječi o različitim aspektima ovladavanja stranim jezikom u ranoj dobi. Naglasak je bio na spoznajama o ovom iznimno aktualnom fenomenu koje se temelje na istraživanjima provedenima u različitim dijelovima svijeta, uključujući i Hrvatsku. S obzirom na stalno snižavanje dobi koja se smatra optimalnom za početak procesa ovladavanja i poučavanja stranog jezika, rana dob se danas najčešće definira kao razdoblje između 2. i 13. godine. Takvo određenje rane dobi dovelo je tijekom posljednjih dvadesetak godina do novih pristupa istraživanju tih iznimno složenih procesa. Nakon sažetog pregleda prvih relevantnih istraživanja procesa ovladavanja stranim jezikom u ranoj dobi (npr. Burstall, 1968), s posebnim naglaskom na ona provedena u hrvatskom kontekstu (npr. Vilke i Vrhovac, 1995), u izlaganju su se analizirale recentne studije (npr. Enever, 2011 ; Mihaljević Djigunović i Medved Krajnović, 2015) koje se temelje na longitudinalnim ispitivanjima i mješovitom istraživačkom pristupu koji podrazumijeva i kvantitativnu i kvalitativnu istraživačku paradigmu. Fokusi analiza bili su sljedeći: kako se poučava strani jezik u ranoj dobi u formalnim kontekstima ; koje su razvojne karakteristike učenikovog međujezika ; kakva je uloga nastavne i izvannastavne okoline u procesu ovladavanja stranim jezikom ; koje su učenikove osobine relevantne za ovladavanje jezikom ; koje interakcije postoje između navedenih varijabli i uspjeha u ovladavanju stranim jezikom u ranoj dobi.

rano ovladavanje inim jezikom; učenikove osobine; kontekst učenja

nije evidentirano

engleski

Early learning of foreign languages: From teaching to researching to teaching

nije evidentirano

early learning of FL; learner characteristics; learning context

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja

ostalo

12.05.2016-14.05.2016

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija