Komuniciranje prije krize (CROSBI ID 638152)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pletikosić, Merica ; Tafra-Vlahović, Majda ; John, Romana
hrvatski
Komuniciranje prije krize
Planiranje za krizu temeljem alata procjene rizika i potencijalnih kriza važan je element strateškog i operativnog djelovanja u organizacijskom okruženju u privatnom, ali i javnom i civilnom sektoru. Komuniciranje s dionicima i javnošću važan je dio procesa planiranja za krizu. Iako je od slučaja naftne platforme Brent Spar prošlo punih dvadeset godina, nerijetko se čini da organizacije još nisu sklone integrirati procese kriznog menadžmenta u ukupno organizacijsko djelovanje i planiranje te da su i dalje sklone podcijeniti ili ignorirati moguće opasnosti koji bi mogle proizaći iz pogrešnog komuniciranja s različitim dionicima i javnošću, osobito zainteresiranom. Jedan takav jest slučaj projekta Športskorekreacijskog centra s golf-igralištem na Srđu. Na primjeru Srđa pokazali su se svi toliko puta ponavljani nedostaci u donošenju dokumenata, propisa, planova, strategija itd. i nedostaci u njihovoj provedbi. Dokumenti se donose da se javnost previše ne uključuje tako da je i informiranje i uključivanje javnosti ograničeno na minimum, prisutno je stalno mijenjanje i različito tumačenje prostornih planova što zbunjuje javnost i čini se kao manipulacija s postupcima. Predstavljena je studija slučaja “Golf na Srđu” radi uspostave normativnog modela komuniciranja sa zainteresiranom javnošću kao dijela ukupnog procesa kriznog upravljanja.
upravljanje krizom ; planiranje za krizu ; prostorni planovi ; komuniciranje s javnostima
nije evidentirano
engleski
Communicating before crisis
Planiranje za krizu temeljem alata procjene rizika i potencijalnih kriza važan je element strateškog i operativnog djelovanja u organizacijskom okruženju u privatnom, ali i javnom i civilnom sektoru. Komuniciranje s dionicima i javnošću važan je dio procesa planiranja za krizu. Iako je od slučaja naftne platforme Brent Spar prošlo punih dvadeset godina, nerijetko se čini da organizacije još nisu sklone integrirati procese kriznog menadžmenta u ukupno organizacijsko djelovanje i planiranje te da su i dalje sklone podcijeniti ili ignorirati moguće opasnosti koji bi mogle proizaći iz pogrešnog komuniciranja s različitim dionicima i javnošću, osobito zainteresiranom. Jedan takav jest slučaj projekta Športskorekreacijskog centra s golf-igralištem na Srđu. Na primjeru Srđa pokazali su se svi toliko puta ponavljani nedostaci u donošenju dokumenata, propisa, planova, strategija itd. i nedostaci u njihovoj provedbi. Dokumenti se donose da se javnost previše ne uključuje tako da je i informiranje i uključivanje javnosti ograničeno na minimum, prisutno je stalno mijenjanje i različito tumačenje prostornih planova što zbunjuje javnost i čini se kao manipulacija s postupcima. Predstavljena je studija slučaja “Golf na Srđu” radi uspostave normativnog modela komuniciranja sa zainteresiranom javnošću kao dijela ukupnog procesa kriznog upravljanja.
crisis management ; planning for crisis ; spatial plans ; communicating with publics
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
411-420.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija, Dani kriznog upravljanja 2016
Nađ, Ivan
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica
978-953-7716-68-4
Podaci o skupu
9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija, Dani kriznog upravljanja 2016
predavanje
12.04.2016-13.04.2016
Split, Hrvatska