Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove (CROSBI ID 746643)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove / Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet, 2016. 92..

Podaci o odgovornosti

Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor

Lamza - Maronić, Maja ; Glavaš, Jerko ; Mavrin, Igor

hrvatski

URBANI MANAGEMENT Izazovi, upravljački trendovi i regeneracijske prakse za gradove

Urbani menadžment jedan je od neophodnih aktivnosti, kojima se teži postići zadovoljstvo građana, izgraditi pozitivni imidž grada i tako utjecati na poboljšanje njegove atraktivnosti. Sustavno planiranje, upravljanje i kontroling svih gradskih aktivnosti temelj je uspješnosti grada i zato je primjena koncepta urbanog menadžmenta neophodna u uvjetima jačanja međunarodne konkurencije. Promišljanje o urbanom menadžmentu u knjizi je strukturirano na četiri poglavlja: 1. Kreativni gradovi (Creative city) - odgovor na globalne izazove 21.stoljeća: prepoznaju se u činjenici, da više od polovine stanovništva na Zemlji živi u gradovima, koji iskorištavaju 80% raspoloživih resursa i privlače najkvalitetnije ljudske tehnološke, organizacijske i prirodne resurse. 2. Pametni gradovi (Smart city) - su gradovi, koji stvaraju i vežu ljudski i socijalni kapital uz informacijsko komunikacijske tehnologije (ICT : infrastruktura, hardware, software), kako bi stvarali i generirali bolju i veću kvalitetu života uz održivi gospodarski razvoj. 3. Upravljanje gradovima - teži prema integriranim, odnosno cjelovitim gradovima, u kojima će se svijest o povezanosti i međusobnoj uvjetovanosti primjeniti u svim područjima čovjekova života. 4. Mega događanja su alat za uspješnu tranziciju gradskih identiteta i uz urbanu revitalizaciju i omogućuju masovnu razmjenu događanja uz mogućnost definirannja na međunarodnom tržištu. Navedeni primjeri iz prakse i otvorena pitanja za raspravu - poziv su daljnjem promišljanju i kreaciji potrebe interdisciplinarnog pristupa urbanom menadžmentu.

management ; urbana ekonomija ; upravljanje gradom ; kreativni gradovi

nije evidentirano

engleski

URBAN MANAGEMENT Challenges, management trends and regeneration practices for cities

nije evidentirano

management ; urban economy ; city management ; creative cities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku ; Studio HS internet

92

2016.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-253-135-0

Povezanost rada

Ekonomija